Κυριακή 22 Σεπτεμβρίου 2013

Να «αγιάσει» το στόμα σου Μίτσελ

Ο Μίτσελ στην προπόνηση του Σαββάτου μίλησε με πολύ σκληρή γλώσσα στους ποδοσφαιριστές του, εξαιτίας αρκετών παραπόνων που κάνουν κάποιοι για το ότι δεν αγωνίζονται.

Ο Ισπανός τεχνικός θέλησε να καταλάβουν άπαντες στο ποδοσφαιρικό τμήμα ποιος είναι το αφεντικό και το έκανε με επιβλητικό τρόπο.

Αναλυτικά τα όσα είπε:

«Εγώ είμαι το αφεντικό, εγώ διαλέγω την 11άδα, επιλέγω ποιος θα είναι στην αποστολή και ποιος θα παίζει. Εδώ εγώ είμαι το αφεντικό. Δεν είμαι αφεντικό στα media ή σε άλλα πράγματα, δεν είμαι αφεντικό ούτε καν στο σπίτι μου, αλλά εδώ, σε αυτό τον χώρο, σε αυτή την ομάδα, εγώ παίρνω αποφάσεις και εγώ κάνω κουμάντο.

Δεν με ενδιαφέρει τι γράφουν και δεν διαβάζω εφημερίδες ούτε ακούω μάνατζερ, που προσπαθούν να πιέσουν για να παίζουν ορισμένοι. Δεν με ενδιαφέρει κανείς και τίποτα από αυτά. Μόνο εγώ διαλέγω τους παίκτες που θα παίζουν, κανένας άλλος.

Ξέρω ότι κάποιοι παραπονιούνται αλλού επειδή δεν αγωνίζονται. Το ξέρω πολύ καλά και δεν χρειάζεται να πηγαίνουν πουθενά γιατί την 11άδα τη φτιάχνω εγώ. Οι αποφάσεις που παίρνω είναι για το καλό της ομάδας και δεν θα μου πει κανείς ποιος θα παίζει και ποιος όχι.

Όποιος από σας έχει άλλη άποψη, ας έρθει να μου το πει. Όποιος προσπαθεί και δείχνει διάθεση για δουλειά θα παίζει και θα τον υπολογίζω κανονικά. Αυτό είναι το κριτήριο για τις επιλογές μου".

Συνεχίζοντας την ομιλία του επεσήμανε ότι θα παίζουν όσοι έχουν διάθεση και θέληση να βελτιωθούν για το καλό της ομάδας: "Οι αποφάσεις που παίρνω είναι για το καλό της ομάδας και δεν θα μου πει κανείς ποιος θα παίξει και ποιος όχι. Όποιος από εσάς έχει άλλη άποψη, ας έρθει να μου το πει. Όποιος προσπαθεί και δείχνει διάθεση για δουλειά θα παίζει και θα τον υπολογίζω κανονικά. Αυτό είναι το κριτήριο για τις επιλογές μου».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου